"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2010. szeptember 24., péntek

Mikor eluralkodott felettem az érzés...

  Ha látom elszáll minden bánat,
Ha sétálok nem érdekel ki láthat.
Egyedül bolyongok
ÉS csak Őrá várok.
Várom a napot, mikor szemembe néz
És elrebegi: örökre maradj enyém!
De félek. Mi van ha ez csak remény?
És később majd el kell fogadnom a tényt:
Soha nem ejthetem ki számon, hogy miénk.
Ő, nevét szívembe véste,
Elfelejtenem lehetetlen.
És hull a könnyem tehetetlen
Párnám fölött zokogok minden este.
Reggel felébredve az Ő képe jelen meg előttem..
Előbb feldob, majd könnyű széllel elereszt.
Lassan szállok tova, s mikor földet érek,
A valóságba ütközve koppanok egyet.
A jó kedv megmarad természetesen,
Mert bízok a hitben és a szerelemben.


/2010.szept. 16./
Érdekes volt ez az érzés... Csak rá gondoltam, és nem érdekel semmi, a körülöttem zajló eseményekből. Vidám voltam, és vártam, hogy újra beszélhessek vele....  Bár nem beszéltem volna..  tán' még tartana az a furcsa, de mégis imádni való érzés ott legbelül..mélyen.



1 megjegyzés: