"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2010. szeptember 24., péntek

Mindenhol írok...

Buszon írt, befejezetlen gondolatok


El kell felednem
Ennél jobban nem szenvedhetek.

Új életet látok megint.
Barátosat és örömtelit.

Gondoskodom és szeretek,
Elhatároztam, a „muter” én leszek.

Zene csöng fülembe
Majd én is alkotok ügyesen.

Társam lesz a magány és a zene
Egyedül sétálok a Holt – Maros hídján este.

Megyek a fények után,
És csak kacagok bután.
Az élet örömein, hisz’,
Látom, nekem ez  - is - tetszik.

/2010.szept.18./

A vers éppen azon a reggelen született meg, mikor korán reggel felkeltem, lassú tempóban elkészültem, felültem egy korai buszra, és elindultam a "turiba". Majd csalódás ért de arrébb raktam, és végül a napom estéje tetszetős  és boldog lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése