"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2012. január 16., hétfő

Tündérmese


Régen álmodtam egy tündérmesét.
Ott az élet szép volt, a bánat kevés.
Mikor tehettem, ezen a helyen voltam,
Gyermekként más volt minden dallam.

Telt az idő, én is változtam.
A mesém íródott, nőtt a bánat.
Sokat sírtam, hogy mért és hogyan,
De ez nem a vég, biztosra tudtam.

Három korszak, s ez az utolsó.
Felnőttem végleg, lelkem egy koporsó.
Temeti minden érzésem és véleményem,
Nem értenek meg, hogy bízzak az emberekben?

A sok megválaszolatlan kérdés
Tép, mar, s nem hagy a feledés…
…hogy hova lett a régi tündérmesém?
Mért hiszem, hogy mostanra minden elvész?

Nem szabad. Elestem sok csatában, s mindig felálltam.
majd most is ezt teszem…eddig vajon mért hátráltam?
Előttem az élet, így hát előttem a világ.
Csak tenni kell, és teljesülhet az imám…

Mert régen álmodtam egy tündérmesét.
Hol az élet szép volt, s a bánat kevés.
Ma már nem bújok ide, nem lesz a menedékem…
…megvalósítom az öreg tündérmesémet.


2012. január 17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése