"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2012. szeptember 30., vasárnap

... hogy nem szeretem



Egy éve ilyenkor,
Sírtam még a bánattól…
Sírtam, mert azt hittem
Elvesztett a szerelem.
 
Nem láttam, s nem hallottam
Csak előre haladtam.
Elhagytam sok embert,
Egy kincsért cserébe.
 
Csak nekem kincs, s nekem fontos.
Csak én haltam érte akkor.
De ő ezt nem látta..
Nem is vett komolyan.
 
Játékként használt,
S a lelkemből zabált,
De felálltam! És hittem
Néhány hazug érzésnek..
 
..hogy nem szeretem.
 
Eltávolodtunk kis időre.
S míg titokban utána epedeztem,
Ő másnál kereste
Az igaznak vélt szerelmet.
 
Nem láttam, s nem hallottam,
Mégis tudtam mikor, hol van.
De nem kerestem, túl büszke voltam,
Éjjelente magam álomba sírtam.
 
De végül tiszta lettem.
Feldolgoztam a fájó perceket.
Majd a forró, fülledt nyári melegben
Térden állva, újra szerelmem kérte.
 
…oly’ nehezen, de otthagytam.
Kétségek között rázkódva.
Neki csak valaki kellett..
Én nem lettem volna soha az élete.
 
Így a forró, fülledt nyári melegben
Könnyes szívvel megmondtam neked:
…hogy nem szeretlek.
…nem szeretlek…
 
 
 
2012. szeptember 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése