"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2013. február 28., csütörtök

Eskü



Féltem tőled, nem is ismertelek.
Féltem igent mondani egy ismeretlennek.
Féltem megfogni a kezed, s csókot adni,
Féltem mindentől…amit el lehet rontani.

De aztán kezdtem bízni, hinni, s szeretni.
Bár még mindig idegen voltál…én meg naiv.
De a kék szem, kedves hang, s az a kéz…
Bár jöttél volna hamarabb, te Édes Vég.

Telt az idő, te egyre közeledtél,
Szerelmem alakult, nem volt fék.
Teltek a hónapok, s már függő vagyok,
Szeretlek, te lettél a drogom.

Előtted magamat adom, őszinte vagyok.
Előtted nem félek tévedni, neked mindent elsírhatok.
Veled alszok, s kelek, rólad is álmodok,
Veled képzelem a jövőt, te vagy a célom.

Egy eskü: a tiéd vagyok, szeretlek.
míg élek el nem engedlek.
Tudom, hogy kellesz,
nélküled nem élek.


2013. február 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése