"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2013. február 28., csütörtök


Kérdések



Mi lesz, ha már mindennek vége?
te itt leszel még velem?...együtt ketten.
Vagy csak az emléked marad
Meg pár kósza gondolat,
hogy volt valaha valaki,
aki szeretett, s elfogadott így.

Mit gondolhattál, mikor megláttál,
s most ha rámnéznél, mit látnál?
Ki vagyok a szemedben, minek mondanál?
s mit mondasz rólam?
Rólam a nagyvilágnak…
Egyáltalán tudják, hogy valakid van?

És mikor fogsz majd édesen,
Szemembe nézni, s mondani szépeket?
Mikor rabolsz el, mert hiányzom?
És ha fáradt , nyűgös vagyok..
megcsinálnád az én dolgom?
csak hogy lásd érte is a mosolyom…

Örökké együtt leszünk, szeretni fogsz?
örökké csak engem, míg a szó el nem fogy?
s míg a zene szól, a toll fog,
a hang el nem némul, te látsz, s én látok
A párom leszel? és szeretni fogsz?
Mert én itt leszek…én neked vagyok.


2013. február 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése