"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2013. március 24., vasárnap

Édes Foglyod, hű szerelmed 


Annyi mindent mondanék most, 
De csak hallgatok, nem szólok.
Nem tudok… hisz’ elnémítasz,
Lágyan, kedvesen csábítgatsz.
Elég, ha rámnézel, tiéd vagyok,
Elég ha megérintesz, szabad vagyok.
Veled szárnyalok, rólad álmodok,
 ha bántasz is, a foglyod vagyok
Édes foglyod, hű szerelmed,
társad, barátod, s néha gyermeked.
Mert a törődés nekem is kell,
az, hogy érzem, van aki szeret.
s nem akárkitől hallom: „szeretlek” ,
Tőled! csak a te szavad ér mindent.
s ha én bántalak, komolyan ne vedd.
Csak féltésből teszem…félek.
Hogy mi van , ha vége?
Elmennél, s én itt maradnék végleg…
De nem , ez nem lehet.
Te szeretsz, s én szeretlek,
Bár az idő véges, nincs ellenünk,
Fussunk! Tűnjünk el együtt!



2013. március 17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése