"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2013. szeptember 17., kedd

Az álom


Néma csönd és világosság van.

Az álomban rekedtem, azt hiszem.

Halk dübörgés, alig kacaj

Jelzi, nincs baj.



Hiszékeny, füstös felhő fölöttem

Suhan el, s vihar lesz.

Egy életen át kitartó tűz

ez a szeszélyes szerelem.



Bánatos, gondtalan vicc.

Egy röhej, ami van is , és nincs.

S fogva tart, erőszakos. Félek

Bolondot csinál belőlem egy érzet.



S keménnyé tett. Mi a bizalom?

Mi a hűség? és hogy akarom..?

Mik a szavak, amiket elhiszek…

elhiszek, s komolyan gondolom.



Létezik-e az örök, a szerelem..?

Vagy ez csak talán és szeretet.

Tények vesznek körül engem..

Jaj, nagyon félek.



Minden ember más, s mást

hibázik, mondják.

no de az emlékek cáfolnak..

szűk ketrecben tartanak,



hogy megvédjem magam.

Mindentől , mi volt, s az.

Attól a múlttól, mitől menekülök,

a csalódástól, rossz erőktől.



Ám tanulok állandóan.

Nincs amit ne lehetne, minden adódhat.

Csak – ugye – akarni kell.

De elvből én nem keresek.



Elvből.. , női büszkeségből.

Én inkább várom a hősöm.

S ha kell, én így megvénülök..

Csak a szerelem legyen igaz, mélyről jövő.



S néma csönd, fátyol van.

Itt rekedtem az álomban.

Mély álom ez, hosszú és kitartó

De valaki ébresszen fel, mert belehalok.







2013. szeptember 16.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése