"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2010. szeptember 24., péntek

Ragaszkodás ?!






Érdekes ez a kép. Mikor megláttam, eszembe jutott egy szó: ragaszkodás.
Ahogy a növény körbe fonja szépen lassan, évek alatt a házat, és kilehetne irtani, oltani, de nem teszik. Miért?! Hisz' egykor az épület attól volt elragadó, ahogy kinézett, és most benőtte egy futónövény. Csupán egy gyökér elvágása, és kész.
De nem teszik. Én se tenném. Emlék az egész. Az, hogy mikor még csak a fél házon volt dzsumbuj akkor pl. 2 évesek voltak az unokák..és most , most meg már 5. ( Mert ez egy nyaralóház.)
Szerintem az emlékek szertefoszlatása a világ egyik legszörnyűbb vétke. ...

1 megjegyzés:

  1. Szerintem szép zöld színű, ezért sem érdekem kivágni=D
    "Szerintem az emlékek szertefoszlatása a világ egyik legszörnyűbb vétke."
    Hogy lehet szerte foszlatni? Elektrosokk terápia?:P

    VálaszTörlés