"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2010. szeptember 24., péntek

Az egyszerű kép.

Találtam végre egy olyan képet, amiről el lehet mondani azt, hogy attól olyan különleges, csodálatos és elvarázsoló, amiért olyan egyszerű. És valóban. A képen egy messzi madár szemlélhető, a kék égben elmerülve.
A fejemben szavak tömkelege kavarog, néhányat el is árulok: magány, egyedüllét, szabadság, álmodozás, szerelem, nyár.

Magány?
Egyedüllét, elhagyatottság, társtalanság, magányosság...  Van olyan ember, aki ettől menekül, és van olyan aki ebbe vágyik. Megkérdeznék egyszer egy olyan embert, aki fél az egyedülléttől, és egy olyat is aki élne vele, hogy mért?  Bevallom. A magány szerintem se a világ legboldogabb életérzése. De az ilyen elől csak az menekül, aki tett érte, hogy magányos legyen...Ezen el lehet gondolkodni, hogy mivel is tehet olyasmit valaki, hogy aztán rettegnie kelljen az elhagyatottságtól. Aki pedig szeretne a társtalanságban szenvedni - mert nekem az szenvedésnek felérne - azt is meg tudom  érteni. Én is sokáig úgy voltam ezzel, hogy nekem senki és semmi nem kell. Se barát, se élettárs, se család. Tényleg semmi. De mikor kipróbáltam milyen, rá kellett döbbennem, hogy szörnyű. A megértésem onnan jön, hogy éreztem már úgy, hogy engem kinéznek, lenéznek a sorból, hogy senkinek nem kellek, hogy legszívesebben öngyilkos lennék, de volt bennem egy kis szikra, egy csöppnyi remény, amely kivezetett erről a téves útról - szerencsére .

Egyedüllét.
Ez az érzés gyakran elő tör bennem. Ha szomorú vagyok, ha megbántanak.. Egyedül sétálok mindenfelé, a társam kizárólag a zene, a szél, az út, a nap, a víz...Minden más egyebet, főleg az embereket, teljesen kizárom a világból, és csak arra koncentrálok amire gondolok. És mikor megnyugodtam, szépen lassan visszafogadom a külvilágot, és az élet megy tovább, úgy ahogy mennie kell.

Szabadság.
"Ha semmid sincs, van szép szabadságod."  /Arany János/


Álmodozás.
Hm:) Álmodozni könnyű. Felelősség mentes, más nem tudja meg, és bármikor lehetséges. Az álmodozásból már sportot lehetne űzni. Gondoljunk csak bele..hányszor volt olyan, hogy meredtünk ki az ablakon, vagy a felhőket vagy a csillagokat bámulva és gondolkodtunk el egyes dolgokon?! - majd szőttük tovább olyanra, amilyenre mi szerettük volna. Az álmodozás nem más mint valóságból kiindult álomvilág, mese. Bármi történhet, a valóságban nem fog bajunk esni, nem lesz kockázata, mert mindez bennünk zajlik le, és mint már említettem csak saját magunk tudunk az álom világban létrejött szövevényekről, képekről.

Szerelem.
  Na ez az a dolog, amit napokon, heteken át tudnék részletezni....épp ezért most ebben a bejegyzésben nem tagolnám tovább, lesz még alkalom, hogy említeni fogom...:)

Nyár.
A nyárról mi is jut eszembe. ... Elsőként a takarítás..:D de ami itt most lényeges az a második gondolatom, a kikapcsolódás. Ezt, hogy kikapcsolódás, nem a több 100 ezer forintos nyaralásokra és egyéb kiadásokra értem..Nem. Kikapcsolódás számomra az, hogy sokáig alszok, nem kell iskolába mennem, vagy dolgozni, olvashatok annyit, amennyi csak jólesik... A barátokkal való felhőtlen találkozások, a bulik, a kalandok, a nevetések, a bicajozások, az ismerkedések.........ez mind mind (és még egy csomó más egyéb is) magába foglalja a nyarat.

És nem mellesleg a kép, amiről mindezek vélemények megötlöttek bennem: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése