"A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni"

2011. december 20., kedd

Csak egyszer


Vér és zúzott törmelék
Az élet megdőlt vidékén,
Hol már meghalt a remény, s
A harcot elbuktuk rég.

Egy poros emlékképet idéz
A csúf, rút szerelmi hév
Nem kell félve élni!
Egy döntő csatában elesni,
Élve maradni, hogy a lélek hulla, úgy
Mégis életed porát rejti egy urna.

És a táj kopott, szürke, sebezhető,
De ezt senki nem látja, csak az én látcsőm.
S mert nem látják,
Észre sem veszik hogy bántják.
Mert egy burok mögé van rejtve
Lelkem borús szennye,
S az egyetlen szál rózsa benne
Kezd száradni, teste gyenge.

Lázadjak? Kiáltsak, hogy gyere?
Boruljak térdre az ellenségnek?
Nem szerzek neki olyan örömet,
Mellyel még tovább süllyedhet életem…

A csatát majd folytatom
Kivívok magamnak egy rangot.
Harcos amazon énem mutatom,
Lásd te is, s ő is, hogy célom mellett kitartok.

De kín- szenvedve esek össze,
Újra megsebzi összetört szívem..
Tovább tépi árva lelkem
Hazugsággal áltatja naiv eszem.

Mért van olyan közel,
Mért látom őt mindenben?
Hanyag teste, por lelke
Mért vonzza mégis énemet?!

Annyi kérdés bennem
Megválaszolatlan marad végleg..
De vért ontok ki szavaimmal,
Szeretném ha látná, mi van!

Csak egyszer érezze amit én,
Hogy tudja az életem szenvedés!
Csak egyszer lássa amit én,
S nem mondja többször: a világ szép.
Csak egyszer járjon utamon,
És megtudja mi az, hogy fájdalom!
Csak egyszer aludjon ágyamban,
És látni fogja a rémálmokat!
Csak egyszer, egyszer hazudott őszintén,
Mikor azt mondta, szíve örökre az enyém…



2011. december 15; 17; 18.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése